Basaktivism i Göteborg Under natten mot 15 juli bedrevs basaktivism i Askim där det delades ut flygblad och sattes upp klistermärken. Länge leve Nationalsocialism och Motståndsrörelsen!
Sprejningar i Göteborg Lördagen den 28 mars genomfördes sprejningar i ett friluftsområde som besöks frekvent av autonoma personer. Med syftet att syndikalisterna ska […]
Sprejningar i Göteborg Fredagen den 6 mars genomfördes några sprejningar i Göteborg som motpol till din ensidiga folkmordspropagandan.