Aktivism på ”Förintelsens minnesdag”! Natten mot ”Förintelsens minnesdag” den 27/1 så begav sig en sympatisör ut för att sätta upp propaganda i form av klistermärken. Aktiviteten gick hyfsat bra och det togs även ner lite fiendepropaganda! Glöm aldrig att ”Förintelsen” är en bluff.
Sprejningar i Göteborg Lördagen den 28 mars genomfördes sprejningar i ett friluftsområde som besöks frekvent av autonoma personer. Med syftet att syndikalisterna ska […]
Sprejningar i Göteborg Fredagen den 6 mars genomfördes några sprejningar i Göteborg som motpol till din ensidiga folkmordspropagandan.