Basaktivism i Färgelanda Torsdags kvällen den 27 februari så begav sig ett antal medlemmar från Näste 2 sig ut för att sätta upp klistermärken runtom i Färgelanda längs med populära gångvägar. Ett stort antal klistermärken sattes upp.
Sprejningar i Göteborg Lördagen den 28 mars genomfördes sprejningar i ett friluftsområde som besöks frekvent av autonoma personer. Med syftet att syndikalisterna ska […]
Sprejningar i Göteborg Fredagen den 6 mars genomfördes några sprejningar i Göteborg som motpol till din ensidiga folkmordspropagandan.