Gruppmöte med Medlemsgrupp 201 På måndagen 1 april höll Medlemsgrupp 201 ett gruppmöte under kvällskvisten. På mötet planerade gruppen framtida aktiviteter samt de kommande månaderna av framtid kamp. Det bjöds på kaffe samt arisk högkultur under kvällen.
Sprejningar i Göteborg Lördagen den 28 mars genomfördes sprejningar i ett friluftsområde som besöks frekvent av autonoma personer. Med syftet att syndikalisterna ska […]
Sprejningar i Göteborg Fredagen den 6 mars genomfördes några sprejningar i Göteborg som motpol till din ensidiga folkmordspropagandan.