Månadsmöte i Näste 7 Lördagen den 7 mars samlades medlemmar och aktivister från Näste 7 för att hålla månadsmöte. Efter lite allmänt mingel åt man mat, sedan hölls månadsmötet.
Klistermärken och flygblad Uppvidinge Basaktvism har genomförts i kommunen i form av klistermärken och flygblad.
Klistermärken Vimmerby. Tisdagen 26 maj var kamrater från Näste 7 i Vimmerby och satte upp lite klistermärken.
Klistermärken Hultsfred Söndagen 24 maj var medlemmar från Näste 7 i Hultsfred och satte upp klistermärken i det fina vädret.
Klistermärken i Kalmar Tisdagen den 19 maj var aktivister från Näste 7 i Kalmar och satte upp klistermärken i utkanten av centrum.